Vrácení, výměna a reklamace
SPOLEČNĚ VŠE VYŘEŠÍME
Chápeme, že se výběr vždy nevydaří nebo se stane nehoda. Vždy se budeme snažit Vám pomoci. Zde najdete postup, jak zboží vrátit, vyměnit nebo reklamovat. Přesné obchodní podmínky najdete zde.
Vrácení zboží
Vrácené zboží musí být nepoškozené a nepoužité, v původním obalu. V případě zakoupení zboží z našeho e-shopu máte lhůtu 14 dní. Pro vrácení zboží využijte jednu z možností
- osobně přineste zboží na výdejní místo Hravé nožky v Českém Krumlově (mapa)
- zašlete balíček na adresu výdejního místa Hravé nožky, třída Míru 187, 38101 Český Krumlov - Latrán, Česko
- odevzdejte balíček do Zásilkovny a nadiktujte jim kód pro vrácení 95367902
Do zasílaného balíčku přidejte kopii dokladu o nákupu a na druhou stranu nám napište
- jaké zboží vracíte, pokud jsou na dokladu i jiné položky,
- důvod proč jste se rozhodli pro vrácení,
- číslo účtu pro vrácení peněz, pokud není uvedeno na dokladu.
V případě splnění podmínek pro vrácení, peníze Vám budou poskytnuty na uvedený účet nejpozději do 14 dnů od přijetí zboží k vrácení. Při využití Zásilkovny budou náklady 49 Kč za dopravu odečteny z celkové ceny, které bude zaslána.
Výměna zboží
Když jste si jen špatně vybrali a potřebujete vyměnit za podobné zboží, stačí udělat jen pár věcí a my se o zbytek postaráme. Nejjednodušší je přinést zboží přímo na naše výdejní místo Hravé nožky v Českém Krumlově (mapa) a vše vyřídíme hned. Pokud to máte dál, postupujte takto
- zboží musí být nepoškozené a nepoužité, v původním obalu,
- vytvořte si novou objednávku na zboží, za které chcete původní vyměnit
- do poznámky v objednávce uveďte text "Výměna za " + číslo původní objednávky
- zboží zašlete na adresu prodejny Hravé nožky, třída Míru 187, 38101 Český Krumlov - Latrán nebo odevzdejte balíček do Zásilkovny a nadiktujte jim kód pro vrácení 95367902
- přiložte kopii dokladu
Rozdíl cen Vám bude vypořádán proti nové objednávce. Při využití Zásilkovny budou náklady 49 Kč za dopravu odečteny z celkové ceny, které bude zaslána.
Reklamace zboží
- ověřte, že na Vašem dokladu k nákupu jsou uvedeny správné údaje (jméno, přímení, adresa, telefonní kontakt, email),
- na adresu reklamace@hravenozky.cz zašlete kopii dokladu, upřesněte reklamované zboží, popis vady a fotky popisující vadu,
- zboží zašlete na adresu výdejního místa Hravé nožky, třída Míru 187, 38101 Český Krumlov - Latrán a přiložte kopii dokladu.
O postupu vyřízení Vaší reklamace Vás budeme informovat, víme že na to máme 30 dní. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat.